fredag 19. mai 2017

14. mai 2017 - Min 51. Jiehkkevarritur

Så ble det også i år en overordentlig flott tur over hele Jiehkkevarritraversen fra Goverdalen - opp sydvestbreen og ut til Fornes. Vintersseongen har vært nokså rolig med noen turer opp til min Rundingsbøye - og der legges inn kondisen - samt noen turer rundt om. Et par turer på Gorzelvtind, en til Fagerfjellet, Lille blåmannen, Breitind på Ringvassøya og to flotte turer på hhv Steinskardtind, Skitentind og Storsteinnestind. Men så sa jeg fra meg tur på Jiehkkevarri sist i april og ble med til Lyngen et par dager. Det ble tåke og surt på veg til Fastdalstind. Så det var alt før jeg fløy til Korsika på en fornøyelig sykkeltur.    

Med på denne turen var John og Gyri Giæver, Anton Giæver, Are Mellem, Anni kummeneje, Jan Størmer, Baard Jessen og Morten Solberg. 
























Hvilen i garasjeveggen er en høydare i lav sol 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

eTavle